lördag 12 januari 2013

Älskar Mitt LIV!

Igår satt jag på tåget ner till Skåne, första gången jag åker tåg på ca 4 år=)! Det var skönt att för en gångs skull inte behöva sitta koncentrerad utan bara slappna av.. Skönt Skönt! Väl nere i Hässleholm där jag är uppvuxen så gick jag till min gamle vän och snacka lite skit. Han är kock, vi gick restaurangsskolan tillsammans.
Det är så härligt att snacka om för i tiden, hur roligt vi hade det.. Delades massor av skratt=)! Sen besökte jag en annan vän som precis blivit pappa. Härligt små små barnen. Min gåva till dem var att göra en "Cartease" till dem.. Blev väldigt gott, brukar det väl alltid bli;)! Kycklingfilé, pasta, cocktail tomater, svamp, pesto, timjan, cayenne peppar, salt, lite muskot, vispgrädde och dijonsenap! Smaskens!!
Jag älskar mina vänner, mitt liv, min familj och allt för att jag vågar visa det och vara mig själv. Jag vet vem jag är, jag spelar inte charader! Var dig själv och inte någon annan för det är alltid du som står där ensam till sist! Älska den du är och var stolt över det!

Nu är jag på väg till Helsingborg, 35 års fest som vankas. Livet är för jävla HÄRLIGT!!

Le och tro på dig själv!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas den var trevlig!